Prezentul contract reglementează termenii și condițiile generale privind rezervarea și achiziționarea serviciilor turistice oferite de către ARAMIA GOLD HOTELS SRL (în continuare denumite „A.G.H.”), e-mail office@hotel-aramia.ro (în continuare denumită „Hotelul”) aplicabile tuturor clienților persoane fizice sau juridice;
Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere ARAMIA GOLD HOTELS SRL , clientul își dă expres acceptul cu privire la A.G.H.
Clauzele A.G.H.sunt întocmite cu respectarea OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
Toate tarifele sunt exprimate pe noapte
Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervările confirmate.
Sunt considerate rezervări:
IMPORTANT:
Acceptam tichete de vacanta Edenred, Up Romania, cu condiția ca, titularul tichetelor de vacanță.
In cazul in care rezervarea este anulata, sejurul achitat cu tichete de vacanta se poate reprograma, conform legii, rambursarea contravalorii tichetelor in bani nefiind posibila.
Rezervările sunt considerate garantate la momentul confirmării plații.
Plata serviciilor turistice rezervate se poate face prin virament bancar, tichete de vacanta (format hârtie sau electronic) sau cu cardul, pe baza facturii proforme emise de către hotel.
a. În cazul rezervărilor efectuate prin telefon sau e-mail:
- garantarea rezervării se face de către client prin achitarea unui avans de 50% din valoarea totala a serviciilor comandate, în termen de cel mult 5 zile de la data efectuării rezervării, iar diferența de 50 % se va achita la recepție, la momentul cazării.
- garantarea rezervării din partea Hotelului se va face ulterior recepționarii plații avansului.
- in cazul in care nu se efectuează plata avansului, rezervarea va fi anulata automat.
b. În cazul rezervărilor cu tarife promoționale sau Înscrierii timpurii efectuate prin telefon sau e-mail:
- garantarea rezervării se face de către client prin achitarea integrala a sejurului comandat până la finalul pragului de reducere, în caz contrar, rezervarea se va anula automat; Orice rezervare cu tarif de Înscrierii timpurii este valabila pentru un sejur de minim 5 nopți.
c. In cazul rezervărilor cu tarife standard efectuate prin platforma de rezervări online de pe site-ul hotelului :
- garantarea rezervării de către client se poate face prin carte de credit, după verificarea automata a datelor de card introduse în formularul de rezervare, cu reținerea sumei conform politicii afișate și primirea din partea Hotelului a confirmării de rezervare emisa automat (in timp real);
- garantarea rezervării de către client se poate face si prin plata in mod virament a primei nopți de cazare în contul bancar al Hotelului, în termen de cel mult 3 zile de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat.
Restul de plată aferent sejurului se achita la momentul sosirii, numerar sau cu card bancar (debit/credit Visa / Mastercard).
Clientul are obligația să verifice detaliile din factură înainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmării exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către Hotel.
1 sau 2 copii cu vârsta cuprinsa intre 0 si 2.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare in același pat cu părinții (fără pat suplimentar / baby cot oferit gratuit in limita disponibilității), si de gratuitate la mese.
1 sau 2 copii cu vârsta cuprinsa intre 3 si 6.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare in același pat cu părinții (fără pat suplimentar) si va achita 50% din contravaloarea meselor (respectiv 25 lei mic dejun)
1 sau 2 copii cu vârsta cuprinsa intre 7 si 15.99 ani beneficiază de gratuitate la cazare in același pat cu părinții (fără pat suplimentar) si va achita 100% din contravaloarea meselor (respectiv 50 lei mic dejun)
Începând cu vârsta de 14 ani cazarea/mesele se vor efectua in condiții de adult;
La cerere, se poate oferi contra cost pat suplimentar la tariful de 75 lei/zi/ in camerele dubla / twin
In fiecare structura de cazare din cadrul hotelului se poate adaugă maxim un pat suplimentar si un baby cot.
In cazul celui de-al treilea adult cazat într-o camera / apartament cu 2 adulți, acesta are obligativitatea sa achite costul suplimentar de cazare
In cazul celui de-al cincilea adult cazat in apartamentul cu doua dormitoare cu 4 adulți, acesta are obligativitatea sa achite costul suplimentar de cazare
Daca rezervarea pentru perioada 01.07 – 31.08.2021 este anulata:
- cu pana la 10 (zece) zile înainte de data sosirii, nu va fi perceputa nici o penalizare.
- cu mai puțin de 10 (zece) zile înainte de sosire sau in caz de neprezentare, va fi încasat tariful pentru prima noapte de cazare, cu mic dejun inclus.
Daca rezervarea pentru perioada 01.04. – 30.06.2021; 01.09. – 30.09.2021 este anulata:
- cu pana la 5 (cinci) zile înainte de data sosirii, nu va fi perceputa nicio penalizare.
- cu mai puțin de 5 ( cinci) zile înainte de sosire, va fi încasat tariful pentru prima noapte de cazare, cu mic dejun inclus
Daca rezervarea pentru perioada 01.01 – 31.03.2021; 01.10. – 31.12.2021 este anulata:
- cu cel puțin 2 (doua) zile înainte de data sosirii, nu va fi perceputa nicio penalizare.
- cu mai puțin de 2 (doua) zile înainte de data sosirii, sau in caz de neprezentare, va fi încasat tariful pentru prima noapte de cazare, cu mic dejun inclus.
Anularea sau in caz de neprezentare a rezervărilor efectuate la ofertele speciale (inclusiv înscrieri timpurii) se penalizează cu 100% din valoarea rezervării.
No show (sau rezervare neonorata) reprezintă rezervarea confirmată și neanulata în urma căreia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilită. În cazul neprezentării clientului in hotel, suma achitată în avans se reține integral.
În cazul reducerilor de sejur anunțate de către clienți in timpul șederii, Hotelul își rezerva dreptul de a reține cu titlul de daune-interese a valorii serviciilor neconsumate, in baza evaluării punctuale a fiecărei situații.
Ora oficiala a check in-ului este ora 14:00
Ora check out-ului este ora 12:00
Late Check out ul se va oferi in funcție de disponibilitate, la solicitarea clienților, si la un cost suplimentar reprezentând 50% din contravaloarea unei nopți de cazare (tariful afișat la recepție), fără mic dejun.
Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată.
Cazarea se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și copie a confirmării rezervării sau a facturii de avans emisă de Hotel.
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării.
Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale hotelului amenajate/ dotate cu scrumiere.
Hotelul își rezervă dreptul de a-i evacua pe clienții care nu respectă această obligație și de a le anula rezervarea.
Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.
Este permis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului la tariful de 75 lei/noapte
Hotelul Aramia garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți cu excepția cazurilor in care Hotelul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date ARAMIA GOLD HOTELS SRL colectează și prelucrează datele personale ale clienților săi numai în scopul prestării serviciilor de turism și alimentație publică.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoanei vizate, reprezentanții legali ai persoanei vizate, împuterniciții operatorului și altor companii din același grup cu operatorul.
Clientul are drept de acces la date, dreptul de intervenție și dreptul de opoziție asupra datelor personale, aceste drepturi putând fi exercitate în conformitate cu dispozițiile art.13, 14, 15 din Legea nr. 677/2001. Astfel, orice persoană își poate exercita drepturile enumerate anterior prin transmiterea unei cereri către societatea ARAMIA GOLD HOTELS SRL, întocmită în formă scrisă, datată și semnată, cerere în care se vor menționa datele de identificare ale persoanei în cauză, inclusiv adresa de corespondență, precum și datele asupra cărora se solicită intervenția, motivul justificat și modul de intervenție
Pentru semnalarea schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.
Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
Clienții au obligație de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente, bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare). Acestea vor fi predate la recepție în baza unui proces verbal.
Hotelul nu își asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta hotelului, sălilor de conferință, restaurantului, barului și parcare.
Hotelul nu își asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării in mod neadecvat a dotări din cadrul hotelului sau restaurantului.
Hotelul are obligația de a asigura clienților spațiul de cazare rezervat împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de Normele metodologice de clasificare.
În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice comandate nu este realizată, Hotelul are următoarele obligații:
a) să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate şi cantitate;
b) să restituie clientului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, împreună cu potențialele penalizări survenite din cauza încetării sejurului;
c) în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.
Hotelul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția următoarelor cazuri:
a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin A.G.H. se datorează clientului;
b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui caz fortuit sau de forţă majoră, așa cum aceste cazuri sunt definite de Codul civil (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).
Clientul are obligație sa anunțe Hotelul prin telefon (0261711117) sau e-mail (office@hotel-aramia.ro) în cazul in care in ziua de cazare sosește ulterior orelor 24.00, sub sancțiunea anulării rezervării și al reținerii cu titlu de daune-interese a sumelor plătite drept avans.
Clientul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea în cameră lista de inventar este diferită de obiectele de inventar prezente in camera.
Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică ( storcător de fructe, fierbător, etc.).
Clientul este răspunzător pentru luarea la cunoștință si respectarea A.G.H. pe întreaga durata a șederii.
Clienții pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare.
În cazul în care clienți primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, aceștia din urmă vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.
Hotelul își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care, prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta clientela.
Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult 24 de ore de la data la care sa constatat.
Drepturile si obligațiile părților prevăzute de A.G.H., precum si toate efectele juridice pe care le produc A.G.H. vor fi interpretate si guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Toate litigiile născute din sau în legătura cu prestarea serviciilor ce formează obiectul A.G.H. vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente de la sediul societății ARAMIA GOLD HOTELS SRL (
Dispoziții finale
Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând A.G.H.
Modificarea A.G.H. va fi opozabilă clienților de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
Modificarea A.G.H. nu va aduce atingere tarifelor în cazul rezervărilor deja confirmate.
ARAMIA GOLD HOTELS SRL